Home » Priser

Priser

Indledende/udredende samtale (ca. 60 min) Nina/Nikolaj: 1100/1250 kr.

Individuel samtale (ca. 50 min): 1000/1150 kr.

Individuel samtale med ekstra rabat: 800 kr.*

Par - samtale (ca. 90 min): 1500/1650 kr.

Individuel samtale betalt af forsikringsselskab, kommune m.fl. (ca. 60 min): 1200/1350 kr.

*Nina har mulighed for at tilbyde enkelte studerende og unge under 25 år ekstra rabat i begrænset omfang. Kontakt Nina og hør om hun har ledige pladser til forløb med ekstra rabat.

Betaling

Der er følgende betalingsmuligheder:

  • Kontant
  • Betalingskort: Visa/Dankort, Master Card, Maestro (ved betaling med kort til Nina skal det sker her på siden nedenfor)
  • Bankoverførsel til reg. nr. : 0400 kontonr.: 4018693513 * (Nina)
  • Bankoverførsel til reg. nr.: 4695  kontonr.: 4806052396 * (Nikolaj)
  • Mobile Pay til 21 90 78 88 (Nina)
  • Mobile Pay til 45990 (Nikolaj)

Der betales ved hver session eller forud.

*Hvis du overfører skal pengene været tilgået kontoen senest 1 bankdag før samtaletidspunkt.

Læs mere om Mobile Pay og hvordan du installerer app´en på din mobil eller iPad her.

Afbud

Afbud skal meldes til den af os du har aftale med senest 48 timer før.

Afbud meldt senest 24 timer før takseres med halvt honorar.

Afbud meldt senere end 24 timer før takseres med fuldt honorar.

Tilskud fra sygeforsikring “danmark” og dækning gennem tegnet sundhedsforsikring

Der er mulighed for tilskud fra sygeforsikring “danmark”, hvis du er medlem. I 2018 op til 300 kr./samtale. 

Hvis du gennem dit arbejde eller på anden måde har sundhedsforsikring, kan du kontakte dit forsikringsselskab og forhøre dig om du kan få dækket hele eller dele af udgiften til samtaler hos Ung med Overskud. Det kan du i de fleste tilfælde. Kontakt os hvis du er i tvivl.

mobile pay

 

 

Nina: 42492017, Nikolaj: 29829174

Kontakt/Book tid

Personfølsomme oplysninger:

Vi anbefaler at du skriver dit tlf nummer, så vi kan ringe til dig. Vi anbefaler, at du beskytter dine personlige data, ved ikke at skrive personfølsomme oplysninger på mail med mindre du selv har sikker, krypteret mail som vi har. Du kan stille spørgsmål og fortælle nærmere om dine udfordringer, vanskeligheder og ønsker til forløb når du taler med os i telefon.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Nina og Nikolaj